"Czarni Jezdzzcy"
Przywódco-Oficer
Obrażenia zadawane przeciwnikowi obliczane są według następującego wzoru:
Obrażenia od broń * (1+(x-y)/10)*(100-z)/100= obrażenia jakie zadajemy
gdzie:
x - nasza główna cecha (mag - inteligencja, wojownik - siła, zwiadowca - zręczność)
y - odporność przeciwnika na tą cechę (jego cecha odpowiadająca naszej głównej cesze podzielona przez 2)
z - redukcja obrażeń wynikająca z pancerza
UWAGA:
Magowie omijają redukcję obrażeń z pancerza
Magowie omijają blok
Magowie omijają unik
Maksymalny blok wynosi 25%
Maksymalny unik wynosi 50%
Magowie nie posiadają ani uniku ani bloku
Maksymalna redukcja obrażeń wynosi odpowiednio:
50% wojownik
25% zwiadowca
10% mag
Atak krytyczny zadaje podwójne obrażenia (to ten na czerwono)
Każdy następny atak zadaje 1,4 razy więcej niż poprzedni (informacja pewna na 90%)
Przykład:
Wojownik (siła 100) atakuje zwiadowcę (siła 50)
Średnie obrażenia z broni wojownika wynoszą 50
Zwiadowca ma pancerz dający redukcję obrażeń o 25%
50*(1+(100-50/2)/10)*(100-25)/100=
50*(1+75/10)*75/100=
50*8,5*0,75=
318,75
Wojownik zada zwiadowcy średnio 318,75 obrażeń przy pierwszym ataku.
Offline